måndag 20 juni 2016

Att fiska....

Är något jag faktist gillar, tycker det är så rofullt att meta, spännande att kasta kastspö och ännu är denhär "tanten" tydligen inte för gammal för att lära sig nya saker för nu har jag även lärt mig att lägga ut nät och ta upp nät och bäst av allt är nog att

än sålänge vill äldste gossen ha mig med och lägga ut näten så jag måste ju passa på så länge jag får vara med. Lite kul var det nog förra veckan när äldste gossen och hans kusin så stort sku fara själv och lägga ut näten men kom tillbaka i land och sa att det inte blev till något, frågade om de vill jag skall komma och hjälpa dem och förväntade mig nog att få nån bortförklaring varför inte mamma/moster behöver komma med men gladeligen ville de ha mig med och näten kom i sjön. Lite stolt var jag nog.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar