onsdag 13 juli 2016

En skön dag på villan

Har vi haft idag. Direkt vi vaknade imårse blev det att packa väskorna. Jag var fast besluten om att fast det så skulle regna småspik SKA jag till villan NU. Hörde mannens bekymrade stämma när jag sa att jag far till villan med barnen och jag tar nya båten buster xxl med 90 hk. Tröstade honom med att vi har ju försäkring på båten om det ski...er sig. Sagt och gjort. När vi kom till hamnen blev barnen smått nervös när jag packade sakerna i bustern de hade nog trott att vi sku fara med Linus micro fun. Ett av barnen frågade bekymrat att är du säker mamm på att du kan kör bustern och svaret var nog nej för jag har aldrig kört den förr. Men fram kom vi och njutit har vi av både sol, bad, blåbärsplockning, plättar, bastu och övernattning här. Om man ändå kunde stanna tiden här och nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar