måndag 25 juli 2016

Fortsätter njuta

Efter jobbet på söndag packade vi snabbt en matväska för kvällen och drog iväg till villan. Vi var och meta och njöt av vädret och jöutast inte fara hem när det blev till kväll. Larmet ringde för mig imårn redan 05:45 eftersom jobbet kallade men vad gör det för en natt på villan. Avundades nog mannen och barnen lite när alarmet ringde och det var dags att ta sig till jobbet först med båt och sen med bil men upp och iväg kom jag. Till all tur sku även min far i jobb så jag behövde inte fara ensam över sjön. Idag har det även varit så otroligt vackert och varmt. Efter jobbet blev det stranden och lilleman lärde sig simma. Skönt att veta att han inte far som en sten till botten ifall han sku ramla i sjön och stolt var han själv också. Ikväll drog mannen och broschan vattenskidor. Jag nöjde mig med att stå på land som åskådare. Testade nämligen vattenskidor för ett par år sen och jag visste inte jag kunde spagat men efteråt visste jag, och nej jag kom inte upp med dem 😯Nu närmar sig klockan midnatt och en del av inneboende på holmen har googlat runt om det finns någon grill öppen så sent på kvällen och kokkola autogrill lär just få besök



. Resten av vuxna här på holmen har nattat barnen och sitter med snålvattnet rinnande i väntan på grillmatsleveransen och jag är en av dem 😆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar